tiistai 19. helmikuuta 2013

19. Odotettu vieras~

Terve taas! Tuli mieleen sitten taas kirjoittaa tänne. Elikäs olen aika paljon muuttunut tässä lähi aikoina ( ulkonäöllisesti siis). Värjäsin hiukset. Nyt mulla on blondeja raitoja (: Ekaa kertaa oon OIKEESTI mun hiuksiin tyytyväinen. On tullu värjättyä punaseks, bruneks ja nyt nää. Lisäks otin alhaalta huulikorun pois ku alko tuntuu ettei sen paikka oo enää siinä. Nyt mulla on vaa ylhäällä lävistys.
Mulla on nyt tosi hyvä fiilis, koska huomenna saapuu kaverini Eeva Jyväskylästä tänne meille Helsinkiin!♥^^ Viime kerralla ku tavattiin ei ollu paljon aikaa jutella, mutta nyt meillä on vaikka kuinka paljon aikaa, koska hän on lähdössä vasta sunnuntaina kotia kohti. Paitsi saa nähdä sitten meneekö aika liian nopeasti, koska olisi aika paljon tehtävää :D:D Suunnitelmissa olisi shoppailua, kaupunki kierros ja leffailta ;3  Shoppailusta puheen ollen~ Oon kauan jo tarttennu uuden laukun, koska toi edelline on alkanu purkautuu saumoista ja sen olkahihna on katkennu jo aikoja sitte, mut onneks siin on käsirivat kans. Haluisin semmosen ruskeen olkalaukun H&M't ( Kuva alhaalla, mutta mustana ) (: Huomenna vois ostaa jo sen ku meen Eevaa vastaan Rautateintorille, vaikka shoppailu päivä on vasta torstaina. Ei mulla oikein oo paljon rahaa nyt mtn ostaa, mutta eiköhän sillä parit paidat saa. Niinä päivinä millo mun ''lemppari'' vaatteet on pyykissä tuntuu ettei oo mtn päälle pantavaa, koska mun tyyli on nii paljo muuttunu kesästä. En käytä esim. toppeja enää nii      paljon~
Tämmösen haluun, mut vaa ruskeena (:
Tämmöne ois ihana♥
Hohoo! Eri näköä verrattuna edellisiin kuviin mis olin?(;

1 kommentti:

  1. Haastettu ! http://fiveminuteslight.blogspot.fi/2013/03/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista