perjantai 2. marraskuuta 2012

Sometimes i have a good feeling....yeah!

Hejsan! En oo ehtiny taas kirjottaa tänne ku on ollu vaikka mitä tekemistä. Kiittäkää koulua suurimaks osaks~

Tänään mulla olis pitäny olla viestintää  koulussa klo 13.00 - 15.00, mutta tunnit oli peruttu, koska maikan läheine oli kuollu... )): Sinäänsä kiva ku päästii kotii, mut ei kiva et maikan läheine kuoli. Kotiin tultuani tein läksyt ja lähdin kohti itistä. Oli tarkoituksena ostaa talveks kengät ja sitte kattella jtn peliä tai muuta pientä kivaa. Menin ekaks E-spirittiin ostamaan kenkiä. Olin jo katellu sen ikkunassa olevia tarjous Ugeja. Pohdin siinä hetken, että ottaisinko lyhyt- vai pitkävartiset, ruskeet vai mustat. Päädyin semmosii pitkävartisiin vaal. ruskeisiin ☻ Mentyäni kassalle kysymään koko 39, sovitin niitä. Ne oli liian pienet ): Yritin kysellä 40- kokoa, mutta yks nainen oli just ostanu viimesen 40- parin!>.< Noh...halusin kummiskin juuri sen muotoiset kengät, joten otin saman mallin mutta vain mustana. Kengät ostettuani suuntasin Anttilaan katselemaan pelejä, leffoja, sun muita sellasta. Katoin sieltä Alan Wake- peliä PC'e, mutta se oli 40e ja en ois saanu ostettuu sitä ilma ellei vanhempi ois ollu mukana, sillä ikäraja oli K-16... Niimpä suljin sen kokonaan pois. Lähdin hiippailemaan kohti Game Stoppia. Sieltäkää ei löytyny mtn... ainut mikä sai hiema kiinostumaa oli Just Dance 3. Sen hinta oli 35e, ja syy miks en ottanu sitä....oli et olin nähny sen Gigantissa 10e halvemmalla (eli makso siellä 25e). Vähän aikaan siellä tuskaillessani lähdin kohti Giganttia~ Sitten taas pähkäilemään...kattelin niitä pelejä ja pohdin ja pohdin. Just Dance 3'a olin suunnitellut hieman ostavani, mutta halusin silti kattoo löytyiskö joitaki muita kivoja pelejä. Siellä oli yks kiinostava (en muista täl hetkel nimee), mut se oli _jälleen kerran_ K-16. Noh...ajattelin et enköhä mä sen silti sais ku täytän koht 15.v ja nyky maailmas ei eroteta melkei ees 10.v ja 15.v toisista....oikeestaa riippuu vähä. Olin melkein varma et ottaisin sen, mut sitte kävi ilmi et se tarttee plasma TV'n näytön! Selityksenä oli:'' Jota laatu pysyisin mahdollisimman korkeana.'' ARE YOU FUCKING KIDDING ME, BIATCH?! Se siitäki pelistä....Lopulta päädyin siihen Just Dance 3, mitä olin alunperinkin tullut ostamaan.~

Kotona tuskin maltoin syödä et pääsisin koittamaan tätä uutta peliä!:D:DD Asennuksessaki tuntu menevä ikuisuuden...JES! VIHDOINKI PELAAMAAAAN!! Tanssin n. 1h30min. Oli aivan pakko. Peli oli niin koukuttava!xdd Kyllä se nostaa hien pintaa ja sykkeen nousemaa. En oo oikee koskaa uskonu et peli vois saada hikee pintaa, mutta kyllähä Wii- pelit pystyy!;D;DD Oon mä jtn joskus lukenu et Wii on antanu liikuntaa monelle ihmiselle. Btw...Tää oli kyl parhain ostos aikoihin! En oo viel mikää paras tanssii, mut eiköhä se siitä jos tanssin joak päivä jonku ton 1h30min!xdd Ellen enemmänki.... (;


Tämmöstä tällä kertaaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti