maanantai 22. lokakuuta 2012

Päivittelyä~

Terve kaikki! Muistaiski millo viimeks oon kirjottanu tänne :'D Tais olla just ku koulut alko? Syinä on ollut asia jos toinenkin...ensinäkin mua ärsyttää ku tääl ei oo melkein yhtään lukijoita enkä pysty niitä kunolla mistään hankkimaan kun mulla ei ollut videoitten editointi ohjelmaa millä olisin voinut kasaa postauksia, ja pistää niitä youtubeen. Nyt kun mulla on toi editointi ohjelma syynä on se, että mun naama on jos jonkinlaisessa kunossa...kiitos finnejen♥ Jos nyt ootte sillee:'' Laita meikkivoidettaaaa!'' ni voin sanoo etten tee sitä, koska se tukkii ihohuokoset ja siitä tulee vaa niitä lisää...ja sitä paitsi en tykkää käytää paljon meikkiä :// Btw...kun naama on kondiksessa ni saatte niitä videoita nyt ku on ohjelmaki ((; Paitsi kyllähän mä editoin niitä Equestrian, sun muita videoita kanssa. Linkki mun kanavalle~ https://www.youtube.com/user/FanHorse33?feature=mhee ~

Jos kertoisin kanssa tästä päivästä jonkin verran. Tänään oli ihan perus päivä. Aamulla ylös, kouluun jne. Ainut poikkeus mikä oli niin koulun jälkeen menin kaverilleni Jennalle neuvvomaan Sony Vegas Pro 11.0'n kanssa vähäsen, että hän pääsisi sen käytöstä edes jonkin verran kärryille. Vaikeetahan se on käyttää mtn ohjelmaa, jos ei osaa ja varsinki ku Vegas nyh sattuu olee aika monimutkane jokaselle aluks :D:D Koulu loppu 16.00 ja mentii käymää meillä. Mä söin/ tein läksyt ja Jenna odotteli tossa. Mentii sen jälkee Jennalle kattelemaa, että miten se Vegas oikein workkaa. Olin siinä sitte jonkun 2h30min, jonka jälkeen lähin himaan.

Ps. KOITAN kaiken kiireen sun muun keskellä ylläpitää tätä. Ja jos nyh onnistuisin saamaa niit lukijoita ja intoa tähän.

2 kommenttia:

  1. Vegasin kanssa kyllä tarvitseekin hieman apua ! Se tuppaa olemaan niin monimutkainen ohjelma, joten aluksi ei edes tiedä mistä pitäisi aloittaa. :'D

    VastaaPoista