sunnuntai 5. elokuuta 2012

8. Hengailu~

 Morjesta pöytään! Olin tänään kaverini Jennan kanssa. Heräsin jossain 12:00 ja kävin suihkussa. Sen jälkeen laitoin itseni, söin ja pyysin Jennaa tulemaan tuohon meidän pihalle, että siitä lähdettäisin sitten rantaan. Odottelin siinä pihalla vähän aikaa Jennaa kunnes hän ilmestyi paikalle. Lähdimme dallaamaan suoraan rantaan.
Rannassa istuskelimme kalloilla, kuuntelimme musaa, Jenna lähetti mulle pari biisiä & juttelimme!(: Istuskeltiin joku 1h kunnes lähettii meille jätskille. Syötii täs meil jätskit & mentii sitte koneelle kattoo pari videoo. Katottii vähä Parody- videoit!:D:D Tuli mulki naurettuu vaik oon kattonu niit monta kertaa. Ne on vaa NIIN hyviä! Niihi videoihiki kyllästyttii myös vähä ajan myötä. Lähettii sen johdosta Jennalle pelaamaan Okamia. Olin pelannu sitä joskus 1.v sitte Playstation 2'l, mut nyt pelasin sitä Wiillä. Se oli paljo hauskempaa! Okami on niin söpö!♥ :3 Mulla meinas välillä mennä hermot ku ne örkit piti tappaa ja se ei meinnannu millää ottaa vaikka piirsin kuinka pitkän ja -päin viivan!:'D Nooh, mulle alko tulla 1h pääst nälkä ni lähin kotia päin.

Lopuksi~
Ajattelin tehä huomenna postauksen ku leivon. En lupaa mitää, mut teen sen jos kerkeen/jaksan/saan editointi ohjelman koneelle!(:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti